Mina senatse timmar

Haallå!
Fan va tråkigt jag har inte uppdaterat nå! Men igår fanns ingen tid över för att sitta vid datorn.. Men nu finns det tid hehe..
Måndag: Gick upp tidigt och packade in det sista i bilen, sen lasta hästen, åka neröver, jag körde transporten kul och nyttigt var det och allt gick hur bra som helst, min häst är så duktigt att åka man märkte inte ens att det stod en häst i transporten,  där emot när vi åkte hem med tom transport då kändes det som att det stod en häst i hahah.. :P Nicke fick träffa nya kompisar, hehe men han brydde sig inte om dom typ.. :) Så nu såtr Nicke i ett nytt stall här nere hos mig och Fredrik! :) Känns lite jobbigt att flytta från dom där hemma jag och Nicke saknar dom! Men känns som att det kommer bli superbra här i det nya stallet också, trevliga människor! :) 

Sov hemma i Älvdalen i natt, kändes konstigt att somna när Nicke va typ 17 mil ifrån mig..  Men våga inte åka nå mer bil igår kväll när vi kom hem, så åkte ner idag ist.. När jag och mamma pasera rättvik så ha en bil nyligen kör på en älg.. :(
Nicke verkar då trivas i det nya stallet, har varit och pysslat om honom riktigt idag.. :) I mon ska vi ta våran första ridtur här nere, ska bli kul.. :)

Fredrik lagar världens bästa och godatse mat (+ mamma ;) ) måste jag få sagt! Helt otroligt gott.. :)
Nu ska jag packa upp allt jag tagit med mig, hehe..

Hörs senare! :)

Nickebus innan vi trampa in i transporten <3




Nicke i nya hagen


Nicke & PG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0