Torsdag

Halloj!
Gick upp tidigt i morse och åkte till stallet för att ta ut hästarna.. :) Nu har jag precis kommit hem, har varit och handlat hästmat och lite annat.. Letar efter ett stalltäcke till Nicke men hittar inte det jag vill ha.. :/ Hitta ett skit snyggt på Aubiose, men naturligtvis i storlekarna 125 och 165 och jag ska ha 145.. :P Men men kanske kommer in fler i 145. Nu ska jag bara byta om sen åka till stallet och rida en tur. :D Häärligt!

Usch såg en STOR råtta i morse i stallet, äckligt! Säkert den som gett sig på mina nya läderbenskydd! :s

Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: MATILDA

du ändrar height på 2 ställen till 25, när du lägger in själva låten =)

2010-11-18 @ 17:58:23
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0