Lite av min dag

Halloj!
Har haft en toppen dag idag. Men lite tråkigt att älsk inte är här, men han kommer väl snart hoppas jag.. :)
Har precis gjort klart matlåda tills i morgon då jag ska jobba heela daagen.. Har även lagat lite mat som jag precis ätit upp. :) Nu ska jag fixa ett varmt bad med massa skum och mysa till det här hemma till älsklingen kommer hem..
Red ut en tur med Nicke idag också med sällskap av Maria, trevligt :) Men sen finns det vissa människor som har noll koll på sina hundar, suck.. Inte så kul när hästarna sticker, mycket kan hända!! Tur att det gick bra den här gången! Usch blir så arg på folk som inte har koll på sin hundar..

Neej nu ska jag bada! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0