Bakat, ridit, badat

Känns som att jag har bakat hela dagen.. Skulle ha bakat bullar nu, men jag är helt slut får bli i morgon ist.. :)
Har iaf varit i stallet och mockat och fixat, sen vart den en trevilg ridtur men Malin.. :D Måste göras om fler gånger!! Nicke blir bara bättre och bättre att rida, så nöjd över honom, min lilla prins! :) <3  Direkt jag kom hem så hoppas jag i badkaret med varmt vatten och låg där ett bra tag jag var så frysen, medans min älskling fixade mat. :') Så nu snart ska jag ta och smaka mina muffins jag gjort idag, har inte smakat dom än heheh.. Hoppas dom är goda. :) Ska kolla på bonde söker fru ikväll, vilka blyga människor det finns.. :P 
Vi hörs senare! :)

Kommentarer
Postat av: malin

absolut fler gånger blire :)

kanske du vill rida ner i djupdalarna i helgen? jättebra ridställe med mycket backar ;)

2010-11-18 @ 19:10:35
URL: http://mwester.zoomin.se
Postat av: Emma

Ja det kanske vi kan. :D Vi kan ju höras om det i helgen :D

2010-11-18 @ 20:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0