1 dag kvar

Lite om gårdagens händelser.
Dagen började med att jag, Fredrik, Elina, mamma och morfar var till Mora. Handlade inget speciellt, shoppar hellre i Göteborg! Vart lite hårfärg, ett par solglasögon och ett lila nagellack. Eller ja Fredrik köpte det. :P Vart inge trixande av Fredriks hår igår, men idag ska det bli. ;) När vi kom hem från Mora så åkte jag, Fredrik och Elina upp till sommarstugan och åt paela med pappa. Sen vart det nog inte så mycket mer igår, packad lite av det jag ska ha med mig till Göteborg sen kollade vi bara på en film som hette the Jacket, den var väl helt ok. 

Idag ska jag packa i det sista i väskan och ta en ridtur om det slutar regna någon gång, annars bara ta det lugnt och mysa med älsklingen. :)





Fredrik och jag <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Snygga solglasögon ! :)

2010-07-29 @ 12:17:15
Postat av: Emma

Ja vist är dom! :)

2010-07-29 @ 12:18:20
Postat av: Anna

Snyggt du har fått till bloggen också! :)

2010-07-29 @ 12:40:14
Postat av: karin

Oj, vilken skillnad det blev på bloggen! :D Skit snyggt! :)

2010-07-29 @ 13:23:23
Postat av: Emma

Tackar! :D

2010-07-29 @ 13:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0