Tröött

Nyss tagit ut hästarna, för sista gången hoppas jag innan dom kommer in efter bete! :P Men på eftermiddagen ska dom få komma ut på nytt stort bete som kommer räcka läänge :) Härligt!  Det var ju inte helt fel att vi fick en paddock heller, hur toppen som helst, den är inte liten heller!
Dricker ett glas mjölk nu innan jag åker iväg på sista jobb dagen för denna vecka, wiiie.
Håller fortfarande på att fick lite i photoshop till bloggen men det tar lite tid haha är inte riktigt min grej..
I morgon åker jag & Elina till Våmhus och hämtar Fredrik sen tar vi en tripp in till Mora innan vi åker hem. Fast affärerna i Mora har väl samma gamla vanliga kläder sen hmmm jag tog studenten antar jag, dom fyller aldrig upp med nytt :o Tur man ska till Göteborg och Stockholm då, där det är skillnad! :D
Oj nu vart klockan mycket, måste dra.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja det ska bli jätte kul! :) <3

2010-07-27 @ 09:54:53
Postat av: Alexandra

Ska ni bo på hotell i Gbg och Sthlm ? :) om ni ska det så får du och Fredrik ta det lugnt i rummet ;) haha

2010-07-27 @ 10:06:30
Postat av: Emma

Ja vi ska bo på hotell i Gbg från Fredag-Söndag :D Har inte bokat hotell än till Sthlm men det blir väl så småning om ;) Haha tycker du de hihi ;P

2010-07-27 @ 15:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0