Lycklig


Jag och Sarah har nyss tagit en premier tur med hästarna i våran nybyggda paddock, gick kanon! Men innan det så har Nicke åkte transport, han har inte åkt transport på 8-9 år sen han kom till Älvdalen. Trodde det skulle bli svårt att lasta honom men icke, på ca 20 min så stod han lugnt i transporten och när vi körde och lasta ur. Vart så lycklig när han gick in, så nu kan jag och Nicke ut och ragga ;) Och taack så himla mycket för hjälpen bästa Ida, så snällt att ni kunna ställa upp och låna ut eran tjusiga transport och eran hjälp!! :) I morgon kommer äntligen min Älskling hem. Han är med min familj i sommarstugan :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

2010-07-25 @ 23:34:56
Postat av: Fredrik

Grus ftw ;)

2010-07-25 @ 23:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0