Längtar

Vill att det ska bli Fredag nu!! Fan va kul det ska bli, och skönt att komma bort från tråkiga Älvdalen fram för allt, haha. Ska åka karusell så jag blir helt slut och shoppa så jag blir trött i armar och ben av att springa i affärerna. Tur det är att man har guldbyxor, det är inte alla som har det inte! ;) Haha!
Sista arbets dagen i mon också sen är jag ledig Onsdag-Måndag (Y)
Ska hitta på något med Ida sen lite senare bara jag varit bort och fixat stallet. :) <3
Nu blir det lite mat tror jag.

Love you Fredrik <3

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja det kommer bli så hiimla kul! Längtar! Blir lön inatt så jag har också guldbyxor ;) det kan bara sluta bra ;) älskar dig! <3

2010-07-26 @ 17:39:03
Postat av: Emma

Hhehe du har alltid guldbyxor! :o <3

2010-07-26 @ 17:59:13
Postat av: Ida

vi kanske ses på fredag i göteborg o.O ska in och träffa några kompisar på kvällen. Sen måste du hälsa på mig i höst/vinter! :D

2010-07-26 @ 17:59:26
URL: http://idsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja det kanske vi gör, hoppas på de! :) jaa det mpste jag! :D

2010-07-26 @ 18:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0