Ung & bortskämd

Vart ingen ridtur idag! :( Idag är det Måndag, alltså Ung & bortskämd ikväll på tv haha. :P Det måste jag se! 
I morgon ska jag nog ta en tur till Aubiose, se om man hittar någon julklapp till Nicke.. ;) Och bli medlem där, då får man massa bra erbjudanden, det är ju alltid bra. :) Är lite sugen på att skaffa brun utrustning på Nicke hihi, fick pröva en av Malins förbyglar igår som var brun, åh så fin han va i brun.. Sen finns det ju så många bruna färger oxå.. :) Synd att han växte ur sin bruna sadel, den var så otroligt skön att rida i, och så passa han så bra i den färgen! :) Men man kan ju ha två sadlar ju.. ;) Nu fick jag en funderare....



Här är två bilder med brunutrustning. :)



Kommentarer
Postat av: malin

dom har halva reapriset på förbyglar o martingalar.:D typ längst in i butiken vid oljorna o de. jag köpte en igår för typ 160 kr som annars hade kosta 600 nånting;) riktigt snygg:)

2010-12-07 @ 15:18:39
URL: http://mwester.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0