Bilder och text

Nu är jag helt slut måste jag säga! :o
Skönt att ha kommit till rätta.. Kom väl typ fram vid 4 tiden.. :) Vart middag direkt jag kom, sen ut i snön och busa med wilma och skotta massa snö.. :P Sen tog jag en vända till Malin och hälsa på henne, mycket skratt vart det och mycket minnen som kom upp.. Saknar! :) Nu ska jag bara ta det lugnt i soffan och ladda inför julafton i morgon och ett kvällspass på jobbet.. ;) Va bort till världens bästa mormor ikväll oxå, så mysigt. Hon spela bingolotta, prata lite om minnen när jag och Elina var små och spela bingolotto med mormor, så mysigt.. <3 
Saknar min Älskling <3

 
Såhär ser det ut hemma hos mig och Fredrik, vi ska öppna massor av julklappar när vi kommer hem.. :)


Nicke i hans nya vintertäcke. :)



Nya stallet vi flyttat till, det ska stor renoveras till våren. Men det är väldigt fint och fräsht för att ha stått i 15 år! Trivs kanon jag och Nicke.




Efter en liten stund att vi släppt ihop hästarna.


 

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0