Onsdag

Hallå! :)

Har inte haft tid att skriva nå i morse, har varit i stallet hela morgonen och släpt ut hästarna och pysslat på.. :)
Har även fixat lyset på min bil, det vart nå cp här för någon dag sen, livsfarligt att åka så som jag åkt nu i ett par dagar.. Men men nu är det fixat! Tjoooheej! :D Vart galen i morse när jag skulle ta ut Nicke ur boxen då han boxdörr hänger i en lite rostig järn bit (vet inte vad det heter, den har gått sönder iaf) så ska jag försöka få upp dörren och klämmer alla mina fingrar i skit dörren!! Så nu har jag fixat den andra boxen som Nicke får stå i och hoppas på att dörren håller dom 2 sista veckorna!! :@
Nu håller vi tummarna!! Vill verkligen! Nu ska jag fixa lite här hemma, bilder kommer.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0