Kupolen

Vart lite shopping idag. :) Det var väldigt mycket REA, men inte så himla mycket folk som tur va.. :P Bilder kommer senare på det jag köpte.. Blir en till vända i mon till kupolen, eller ja kanske till och med två.. ;') Mamma och Göran kommer ner hit i morgon och hälsar på oss! Så då blir det shopping och mamma får äntligen hälsa på Nicke hehe :D Sen efter jag varit i stallet i mon så ska jag och Malin till kupolen och shoppa tillsammas hihi.. Men det märks om det blir det eller inte. Ska nog ta en sväng till på Aubiose i mon oxå om jag får tid, se vad dom har för spännande REA.. ;) Har haft en underbar dag iaf, ätit gott, shoppat. (Y) Och så har jag såklart ridit bästa hästen, min favvo!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad åt du för gott då? =)

2010-12-28 @ 02:46:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0