Julklappar

Vart en iskall ridtur på fm, men mysigt.. :) Sen hem in i en varm dusch och på med andra kläder. Följde Natalie och besikta bilen, fan va kul man kan ha alltså!! "Såg ni inte att bilen rulla iväg?!" Hahaha!! Sen vidare mot kupolen för julklappar. Hitta dom sista klapparna till Fredrik. :) Ska in en sävng i mon kväll också efter jag varit i stallet tänkte jag och se om jag hittar nå mer.. ;) Då kanske Malin hänger på om hon inte hittar allt idag.. :D
Nu ska jag slå in paket, wiiiie!



Förbygeln passa perfekt. Nu vill jag bara köpa en brun sadel. ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

en sån där har ju jag med, köpte den förra året till Ruth:)

2010-12-21 @ 20:43:12
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-22 @ 00:57:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0