Jag är en isbit, brrr

Kom hem från stallet för ungefär 1 timme sen.. Hoppa direkt i badkaret när jag kom hem, sköönt! Jag och Malin var ute och red, först var det inte så kallt men när vi börja närma oss stallet vart det kallare och kallare. Och värre vart det när vi trava.. :P Hehe men en perfket runda vart det iaf och kul va det! :) Var typ som isbitar när vi kom tillbaka till stallet.. Tror att Nicke & Abbe trivs jättebra i nya stallet, ser då så ut iaf. :)
I morgon blir det till att handla in dom sista julklapparna. Ska till kupolen med Natalie hade jag tänkt hehe, men först till stallet och fixa allt sen följa Natalie och besikta henns bil sen blir det kupolen. :D
Nu blir soffan och tv för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0