Fredag

Halloj! (:

Färdig jobbat för den här veckan..:) Nu tar jag helg! :D Har iaf haft en as kul morgon/fm på jobbet tillsammans med Natalie!! ;) Jag och Natalie fick varsin present idag på jobbet, varsin påse med massa gott i, lite va det som var i va GLÖGG och SKUMMTOMTAR! :D Kul att dom tänker på oss vikarier.. :) Fy faan va gött med helg! I morgon händer det saker. Jag och Malin flyttar våra hästar i morgon till det nya stallet, ska bli spännande.. :)
Igår vart det ett litet dressyrpass på min älskade häst, gick jättebra.. :) Malin har varit duktig och hämtat transporten tidigt i morse oxå så det står på plats i stallet, så ska fixa med hö och spån i den ikväll när jag åker till stallet.. :) Ska försöka hinna rida lite oxå.. I snöovädret.. :P Hehe. Nu ska jag försöka få i mig lite mat, har blivit dåligt med det på sistone kom inte håg sen jag åt riktigt sist.. Oopps.. :s

Written in the stars... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0