Dressyrpass

Vart ett litet dressyrpass idag tillsammans med Malin, vi red på en åker, perfekt! :) Gick kanon för oss båda två. :) Så i morgon ska Malin få testa några bett av mig på Abbe och se hur hon fungerar. Så kul att ha någon att rida tillsammans med, och att man kan ta hjälpa av varandra och ge varandra tips! :) Ska även pröva ett annat bett på Nicke i morgon, ett av Malins. Ska bli spännande att se hur detta slutar hehe.. 
Hann inte åka till Aubiose idag, men tog heller tid på mig i stallet och rida och fixa med Nicke.. :) Så får se om jag hinner i morgon då. Det är ju 50% på REA priserna, så jag måste ju bara diit hehe.. :P  
Nu ska jag se hur det går för Fredrik, han håller på att baka... Heheh.

Tjoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0