Då var flytten klar

Halloj!! (:

Nu är Nicke & Abbe på plats i det nya stallet.. :) Allt gick jättebra. Vi börja typ efter 8 någon gång i morse hehe.. Nicke gick in i transporten direkt, vart jätte glad! Så nu är jag bra sugen på att köpa mig en egen transport!! ;) ;) Vilket säkert kommer att hända.. ;) Gick jättebra att släppa ihop Nicke & Abbe med dom andra två hästarna, alla verkar komma bra överrens! :) Längtar tills i morgon när jag ska dit. Hoppas jag hinner rida en liten vända med Malin, innan jag och Fredrik ska till Älvdalen.. :P Ska hem och ät julbord i morgon, mumms.. Och träffa dom bästa vännerna där hemma! :) Var ett bra tag sen nu! :o Har iaf haft en rolig dag idag med mycket skratt. Har också varit på kupolen en sävng med Fredrik, men jag håller hårt i min pengar hihi. Försöker iaf.. Men till veckan ska jag köpa in dom sista klapparna.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0