Blir så jävla less

Blir så jävla less på folk som ser NER på travare!! :o :( Dom är lika perfekta som alla andra hästar!! Ser precis likadana ut som alla andra hästar också, man,svans, fyra ben. Vad har folk för feel?!?!?! Shiit!
Travare ftw!!
Jag är så nöjd och glad över min varmblodstravare, har utvecklats så mycket tillsammans och vi kommer utvecklas vidare!!! Precis som alla gör med sin hästar. Men vad är det för fel på travare egentligen, vad har ni för fel?! Dom är lika mycket värda som alla andra hästar!!
Jag har aldrig sett ner på någon häst, hästras. Skulle adrig falla mig in att göra det heller. Alla är mins lika värda, så varför klaga!



Kommentarer
Postat av: malin

helt rätt!! :)

2010-12-29 @ 07:59:05
URL: http://mwester.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0