På Fredag åker vi

Borde ta och rensa min garderob, men orkar inte. Har hur mycket kläder som helst :o Skulle behövt en större garderob.. :P Kommer att komma in massa med nytt i garderoben efter att jag varit i stockholm också :D Så jag behöver lite plats.. Hotellet vi ska bo på ligger mitt i hela smeten så direkt man kliver ut från hotellet så är man bland alla affärer typ, så himla nice! Kommer bli såå kul ;) Ska inte bara shoppa ska göra massa annat kul också, men det blir inge grönalund var ju i Göteborg för 2 veckor sen så då var vi på liseberg 2 kvällar :) Men vem vet kanske blir grönalund.. ;) Nej nu räcker det med karuseller.. :P Tåget går kl 06.22 från Mora och vi är framme i Stockholm kl 10.16. Det är jag, mormor, Elina och Fredrik som åker. :) (Y) Och den här gången ska jag ta med min bärbara dator! Funderar på att köpa en lite mindre dator som man kan ha med sig när man reser osv..
Men först nu ska jag köpa bil! :)


Köpte det här på apoteket idag.


Lite av hotellet :)











Kommentarer
Postat av: Karin

Spännande! Du det där hotellet ligger inte så långt från mig :D

2010-08-19 @ 10:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0