Trist dag

Har gjort det jag skrev tidigare jag skulle göra förutom att klippa gräset, det regnar så det får bli i morgon om det blir fint väder.. :) Nu håller jag på skriva på lite papper som jag ska lämna till en på komvux i morgon, känns som att det kommer bli hur bra som helst. Har till och med fått ihop en liten del av mitt blivande CV.. :P
Så tråkigt väder ut så den här dagen får bli en inne dag passar perfekt när man är ledig, ska i alla fall ta cykeln bort och kolla till Nicke. Senare ikväll kommer Ida hit, något roligt på den här dagen i alla fall! :) Tro om jag ska göra en god paj tills hon kommer.. Hmm jaa det ska jag göra :D
Vart lite sugen på att beställa lite från internet, men behöver lite hjälp. Besluts ångest :P
Ska ta bilen och köpa det man behöver för att göra en paj!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0