Systemkamera med objektiv tillsalu

Ska sälja min systemkamera. Känner att jag inte har något bruk för den, det är kul att fota med den såklart. Men har inte det foto intresset som jag tycker man ska ha för att ha en sån kamera.. Den är använd några fåtal gånger, aldrig blivit skadad på något vis, har varit väldigt rädd om den!!

Lite info om kameran:
Nikon D3000, medföljer gör en väska, ett 4GB minneskort, batteriladdare, USB-kabel och objektiv nikon AF-S DX 18-55 mm f/3.5-5.6G VR.
Jag köpte det som ett paket "amatör paket" och fick allt detta. Jag tycker kameran funkar jättebra, tar jättefina bilder. Hade gärna haft den kvar om jag hade tyckt om att fota lite mer!
Pris kan diskuteras.




Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vill köpa! Snälla kan jag inte få ta den för 3400kr? Snälla :):) :D

2010-08-02 @ 21:45:30
Postat av: Emma

nja det är många som vill köpa den. :) Har fått många bud..

2010-08-02 @ 23:37:40
Postat av: Karin

Du förresten, kan jag inte få köpa den för 8 tusen! :) ? Snälla?! Alltså snälla Sluta skriv med dig själv för satan! Ser ju helt jävla stört ut, 3 olika personer skriver precis som dig i slutet av en mening med !:) hela jävla tiden sen svarar du så också, får du inga kommentarer så är det väl så?! Ser bara så jävla dumt ut lägg av nu..

2010-08-03 @ 01:42:47
Postat av: Emma

Jag är inte omogen och sitter och skriver med mig själv. Jag har faktiskt ett liv.

2010-08-03 @ 10:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0