Hösten är på väg

Usch känns verkligen som att hösten är på väg! Var ute och gick med hunden nyss och det var inte varmt ute, blåser, grått och mulet och bara 12+ grader.. :o Sen blir det så mörkt nu på kvällarna så tidigt, och så är det svin kallt nu på kvällarna/nätterna. Stackars min häst som står ute på nätterna, men han ska snart få gå in om kvällarna, gräset börjar bli så dåligt nu, ingen näring i det..  Vill inte ha vinter!
Har nyss ätit lite frukost, eller ja frukost, ett glas mjölk. Nu har jag plockat fram resväskan igen ;) Så nu ska jag plocka fram allt som ska ner i väskan, för i morgon bitti går tåget mot stockholm! :D

Hörs senare, nu måste jag ha lite tid för att packa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0