Har varit ute på

Heelllu!
Har varit ut på en kvälls joggingrunda med syrran, vart en runda på 5 km :) Så nu har jag nästan precis kommit ur ur duschen.. Svängde in till stallet på hem vägen och blanda lite morgon foder till min kära häst. :)
Nu har jag bara 5 arbetsdagar kvar :) Vad fan ska jag göra sen!? :o Har ju massa planer men men.. Får se vad som händer. Det visar sig :) Ska i alla fall plugga på komvux några veckor sen får jag se vad som erbjuds..
Ska ta lite fil och musli nu, sen ringa och säga godnatt till världens bästa pojke! :)


Min joggings outfit haha :) Dom nya shortsen från intersport
och linnet från H&M.


Gillar dessa 2 produkter! :)


Ska ta ett ryck med den här hemska saken! Usch den gör så ont,
men ska man vara fin får man lida pin.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0