Torsdag

Jaha vad ska man säga om den här dagen då??
Försov mig lite i morse, vakna av att pappa ringde och va på väg till oss och hälsa på den snabbis.. :) Skulle ju göra lite busigt idag jag och Malin med hästarna men får bli en dag i helgen kanske.. :) Har varit en sväng på kupolen sen handlat lite mat. Varit i stallet, red ut med Nicke efter jag gjort klart allt. Red ungefär 1 timme. :) Gick rätt så bra idag också faktiskt, efter lite uppvärmning så.. ;) Han är då bara för go min häst! :) Efter jag ridit så tog jag beslut om att städa min garderob som jag bara slängt in saker i den senaste tiden.. :o Haha kommer bilder. Såg ut som ett bomb nedslag! Men fint blev det tillslut.. :)
Jag och Fredrik pysslade i köket i morse , fick upp gardinerna. Blev ju kanon! :)
Nu ska jag krypa under täcket. I morgon bitti väntas jobba, ska jobba förmiddag. :) Efter det så blir det först mys i stallet med Nicke och ridtur :) Sen fredagsmys med Fredrik! :) Synd att inte Nicke kan bo inne hos oss haha.
2 före bilder och resten efter bilder. :) Slängde lite saker också och hade upp en hel del på höskullen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0