Nu börjas det igen....



God morgon. :)

Gick upp kl 06.00 i morse och tog ut hästarna. Kunna inte sova så lika bra att kliva upp någon gång. :)
Idag händer det inte något speciellt alls, förutom att Nicke ska få sina tänder kollade.. Det är senare i eftermiddag. Så idag blir det en inne dag med lite pyssel tills jag ska gå ut i stallet senare.. :) Har skrivit upp att jag kan jobba dag idag så får se om dom ringer nå.
Annars är det bara bra förutom att jag börjar bli jävligt irriterad och trött på stallet! Nu går det faktist över gränsen. Så är det någon här i Borlänge som har stallplats över så säg gärna till mig, gärna med ridbana/ridhus, får gärna ingå lite annat i hyran också! :) Ibland funderar jag på om jag måste få lov flytta hem Nicke till Älvdalen för att slippa det här skit stallet.. :o Men kan ju inte åka 20 mil för att ta hand om min häst.. :( Det går ju inte. Hemma i stallet fanns det inte en chans att det kunna bli såhär som det är i det här skit stallet. Kommer ALDRIG att få ett sånt bra stall som Nicke stod i hemma i Älvdalen.
Det är inte ens kul att vara i stallet längre när det är såhär.. Har hört så mycket skit om det här stallet nu på senaste tiden, folk undrar hur fan jag står ut att ha min häst i det här stallet?! Ja jag börjar få undra, hur fan står jag ut?!  


Kommentarer
Postat av: Jossan

Du får flytta upp till oss :D

2012-01-12 @ 12:09:05
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Anna m. Ridtravaren Emmet

SV; jo självklart. Det är ju mitt mål. jag vill ju bara kunna rida på ett vanligt tränsbett men just nu så hatar han tränsbett och gillar bara jaktkandaret/kimblewicket och det vanliga kandaret. Men det är ju inget jag vill rida på hela tiden ju..:/

2012-01-12 @ 13:27:08
URL: http://supertravarna.blogg.se/
Postat av: Anna m. Ridtravaren Emmet

SV; ja precis. just nu så när jag rider med tränsbett så gör han allt han kan för att lägga tungan över bettet. vilket är väldigt jobbigt:(

2012-01-12 @ 13:59:15
URL: http://supertravarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0