Måste sova på saken



Nu är alla skåp uppfyllda av mat. Vart en riktig stooor handling idag hehe.. Hann inte med att plocka nå svamp heller men det regna ju hela dagen så det gör inget, får hoppas på bättre väder i morgon.. :)
Nicke fick sin vilo dag idag, passade bra när det är sånt här väder! Han fick en puts omgång innan han fick gå in i boxen och sova.. :P
Fick fjärilar i magen idag när Malin sa att jag skulle komma ut i stallet och prata intressanta saker med en i stallet.. ;) Jag vill jag vill jag vill, är något jag drömt om länge men är det något man kan leva på i längden..? Jag gillar utmaningar och man måste testa för att få ett svar. Man lever bara en gång, jag vill göra saker annars ångrar man sig när man sitter på äldreboendet! :o Värt ett försök kanske? Ska prata hon i stallet i morgon och höra vad hon har för intressant åt mig.. ;)
Måste sova på saken!.. Ska släppa ut hästarna i morgon bitti med Malin. :D

God natt


Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: vi har var sin d-ponny. min (Queen, sandras) är ett welsh cob sto från england och tävlar nu upp till la hoppning och ska rida msv a innan är 2012 är slut hade vi tänkt!

2011-09-14 @ 07:49:48
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0