Lördag

Igår var dagen lång. Börja med att jobba några timmar, hur underbart som helst att få jobba lite. :) Efter jobbet var det tänkt att jag skulle till Maria och fixa åt henns hästar, men hon var ledig igår så jag behövde inte komma.. Så åkte jag hem. I stallet hade vi fika mys, Maria som bjöd på fika. :) Jag, Malin, Maria, Lena och Elin red i paddocken. Så trevligt så. Det ska vi göra oftare. :)
Sen senare så red vi i paddocken, hann bli så mörkt och jag har inte hunnit hittat fram mina reflexer än så fick bli ridbanan. Framridningen gick sådär, lite spänd och pigg men efter ett tag så vart han mjuk och fin. Så vi gjorde en övning tillsammans alla 3. Bommar på böjt spår på en volt. Så kul när man rider och gör övningar tillsammans och hjälper varandra. Så det kom vi fram till att vi ska göra oftare! :) Kännde mig jätte nöjd efter ridpasset, gick jättebra. Han ville verkligen arbeta och göra sitt bästa. :) Och han orkar mycket mer nu efter han blev rakad, han är mycket piggare och framåt och gladare. :)

Nu ska jag och Malin ut och rida medans det är ljust hehe. :)

Måste ut och fota lite idag, har jätte dåligt med bilder. Och nu är det så fint väder! :)

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Dom som säljs här i Sundsvall är Charles Owen Whitaker, med autograf. Jag har en med snörning, Charles Owen Wellington Classic.

2011-10-08 @ 18:02:26
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0