Fredag



Tjoohhoo.

Nu har vi äntligen fått nya och fina tapeter i köket! Vart ju as snyggt ju! :o :)
Nu skulle vi bara  ha varit en vända till IKEA och köpt lite hyllor och smått och gott! ;) Får se då om man kanske kan få hänga på Maria till IKEA för dom flyttar ju in här snart en trappa upp.. :P
Kom precis hem har varit och jobbat 8.00-13.00 sen åkte jag direkt till Marias stall och gjorde klart allt åt hennes 2 hästar. Så nu ska jag ta en kopp kaffe och en chokladboll sen går jag ut i stalllet och pysslar där. :) Blir hemma själv hela kvällen och natten då Fredrik är med några kompisar och har spel natt hehe..
I morgon börjar jag jobba 21.00-?? typ morgonen. :P Så får se då om jag orkar följa med Maria och hennes farbror till Avetsa på hopptävling. Tänkte ju följa med och fota lite. Men får se hur trött jag är. :P
Sen Måndag, Tisdag och Onsdag börjar jag min inskolning på hemtjänsten! :D Ska blir kul, hoppas det blir mycket extra jobb där och kankse även en fast anställning... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0