Toppen dag det här

Hohoj vilken toppen dag detta blev.
Började med att jag tog ut hästarna, mockade och fixade i lugn och ro. Sen när jag står och packar hö så ringer jobbet och dom behöver någon som vill jobba. Och självklart tackar jag JA! Så fick släppa allt och gå in och byta om snabbt som fan och åka till jobbet. 8.00-14.00 perfekt. :D Så idag är jag nöjd.
Så nu ska jag bara hitta på något med Nicke lite senare bara jag ätit och vilat upp mig. :) Ska hänga med Veronica till Aubiose först, funderar på om jag ska klara av att lämna plånboken hemma hehe.. :P Men kommer nog inte att gå..
På Onsdag kommer foderbilen till stallet, har beställt morötter och kornkross. Jätte smidigt att få det hemkört. :)
Nu ska Nicke och Sune få en höbal i hagen, jag och Malin ska försöka fixa det så fort som möjligt. Lite tidigt att börja med hösilage nu när det är så mysko väder så dom får en vanlig torrbalshö så länge.. Vill inte vara med om sjuk/död häst en gång till! :o :S  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0