Min arm är helt död

Fy faan vad min högra arm är helt mördad!! :o Har spelat wollyboll med lite folk idag, fy fan va kul det var. Sandplan till och med! ;) Men min arm är helt död, har as ont.. Men men kul hade vi iaf. :) Nästa gång blir det att ha med något gott att äta och badkläder. :D
Åkte hem till Robin och Sarah sen och gjorde blåbärspaj och bananpaj, as goda vart dom! :) Och så kollade vi på en film. Fats såg inte klart hela, vart så sent.. Nu blir det mys i soffan innan det är läggdags.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Åh va gott med blåbärspaj!



SV: Ja det är riktigt kul!

Nej jag har ingen utbildning som hippologen eller så. Däremot har jag jobbat på Östermalms Ridskola samt praktiserat på Västerhaninge Ridskola tidigare och hade bra referenser från båda ridskolorna samt från några privatstall.

2011-08-01 @ 12:11:35
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

SV: Tack :)

Absolut, det kommer nog upp bilder lite då och då här :)

2011-08-02 @ 16:55:21
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0