Lördag



Ganska så lugn dag idag.. Börja dagen med en sväng på kupolen med, Fredrik, Sarah och Robin. :) Köpte inget, tur det! Sen vidare hemåt. Så jag och Sarah lämnade Fredrik och Robin framför tvspelet hehe medans jag och Sarah red ut på våra underbara hästar. Mysigt som tusan. Finns så himla fina ridvägar här alltså.. :)
Efter Sarah och Robin åkt hem så satt jag vid datorn och pilla lite med mitt CV, så nu jävlar ser det ganska så bra ut. Kan ju behövas nu hihi.. ;) (Y)
Så för en timme sen så kom jag och Fredrik hem, vi åkte och grilla på ett fint mysigt ställe. :) Super gott. Hehe gott med grillat. Nu blir det film mys med lite gott tillbehör. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0