Min leksak

God morgon! :)

Håller på för fullt med kameran, så jag har ej tid att käka frukost!.. :P Hehe. Nu se jag verkligen fram emot att gå på fotokurserna! Ska bli jättekul! Vet knappt hälften av allt som har med kameran att göra osv.. Finns ju så mycket. Är verkligen värt att gå på dom där fotokurserna så man vet vad man håller på med. :) Känner en som har gått där och hon vart as duktig på att fota, hon fick lära sig så himla mycket.!! :) Hon sa att det var värt det och att det var kul. Så då måste ju jag bli proffs sen när jag gått klart kurseran.. ;) Hahaha.. 
Nu ska jag försöka slita mig i från kameran en stund så jag kan äta frukost, sen blir det att leka med den hela dagen.. :)
Tog lite bilder igår i stallet men vart mest på Mysan.. :P Hehe. Har mycket att lära.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0