God morgon!!

Skönt det var att sova lite längre än till kl 6 idag! ;) Ligger i soffan och kikar lite på blocket.. Inom kort ska jag köpa en transport och en bil med drag, hade jag tänkt iaf. Men än så länge kan jag ju fortsätta ha det i mina drömmar hihih.. Vill helst inte byta min pärla, men ibland önskar man att man hade drag på bilen.. Har ju bara haft bilen i snart 5 månader hehe..
Funderar på om jag ska göra ett ryck och baka här i veckan.. :) Aja nu ska jag fortsätta drömma lite. Sen kanske åka en sväng till Aubiose när jag åker till stallet, se om dom har någon ridhjäm att erbjuda.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vill du köpa för sorts bilmärke då? :P

2011-01-05 @ 09:45:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0