Vilken morgon, kanon

Vilken morgon. Är iaf uppe nu. Flög upp ur sängen när det plinga 2 ggr på dörren! :o Så slängde på mig kläderna och gick och öppna, och då var det någon gubbe från Telia som skulle fixa telefon och bredbandet som dom krånglat med så.. Så telefon är nu brukbar, men inte bredbandet så han skulle åka iväg och kolla upp nå.. Så får väl se nu då vad som händer.. :) Kan då säga att det är första och sista gången vi har Telia!! Värdelösa skit.
Idag blir det inte mycket på schemat.. Nicke ska iaf vila idag efter behandligen, så ska bara pyssla om honom min duktiga häst. :)
Oj nu ringde han!! Nu har vi internet igen, wiiihooe! :D
Nu kan jag ladda upp mer bilder utan att det går i snigelfart haha.. :P Nu vart jag glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0