Tisdag

Halloj allihopa!

Känns underbart att sitta vid en dator, blir jobbigt att pilla på iphonen tillslut.. :P Lite därför jag inte har uppdaterat bloggen så mycket!
Har varit sjuk nu i 3 dagar, feber, halsont, hostar och förkyld. Och idag hoppades jag på att bli frisk, men efter att vi städat gamla lägenheten så vart jag helt slut och matt i hela kroppen, så blir nog sängen i morgon också.. :s Igår fick Malin ta hand om Nicke, DU är en Ängel Malin! :) <3 Efter att vi städat lägenheten så följde älsk med mig till stallet och hjälpte mig att fixa.. Så nu ligger jag i sängen och är helt slut!! :s
Så i morgon kommer lite bilder och massa uppdatering! :) Nu ska jag försöka sova och bli frisk!

God natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0