Gott nytt år

Sista dagen på det här året! Helt sjukt va fort det går.. Hör redan hur dom idioterna smäller smällare, och klockan är bara 10 på morgonen :o Blir en lugn hemma mys kväll för oss härligast så.
Nu håller vi på att stor städa alla garderober, ska slänga massa kläder och köpa in kite nytt hehe..;) Ska även göra om i köket också någon dag, måla bord och stolar vitt, köpa "hissgardiner" och fixa till det så det ser fint ut.. :) Längtar tills vi bor i hus då kan man göra som man vill!
Nicke va lika snygg igår när jag red! ;) Tror vi ska gå ut på en promenad idag jag och Nicke, ska höra om Fredrik Vill följa och hålla häst så jag kan fota Nicke.. :) Kanske rida lite barbacka och Fredrik får fota, det visar sig. Har ringt hovslagaren också och fått en tid för skoning. Ser ut att Nicke klarat sig utan snösulor än sä länge iaf det finns ju ingen snö.. :o
Fick presentkort på IKEA i julklapp så funderar på om vi ska åka dit nästa vecka. Måste in på hööks då också och köpa nya ridbyxor och lite annat smått & gott.. ;)  Nu ska jag fortsätta städa..
Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Trelig blogg du har :) KOlla gärna in min och kommentera lite. Ska vi följa varadra i bloglovin?

2011-12-31 @ 16:52:06
URL: http://smebacksflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0