Mumms va gott att

Mumms va gott att dippa morötter! Perfekt när man håller på att trappa ner på allt godis ätande hehe. :P
Har ridit min underbara häst här på kvälls kvisten. Så stolt över honom! Alla säger att han är så himla fin, ser så trevlig ut att rida och rör sig så fint. Så kul att höra! :) Det värmer! Fick höra att han älskar mig och att han kan inte få det bättre än vad han har det nu! Han trivs verkligen! :) <3
Har varit och badat också med Fredrik, hehe det börja regna precis när vi skulle hoppa i, men vart ju skit varmt att bada när det regna. :P Kul att bada! Sen åkte vi hem och gjorde kycklingsallad, mumms!
I morgon åker vi upp till Älvdalen! Ska bli riktigt skoj. Men inte lika skoj att åka ifrån min närmaste vän, vill ha honom med mig vart jag än går. Får jämt ångets när jag är utan honom, när jag är långt ifrån honom! :(

Ska tipsa om en till bra film som jag håller på att titta på, men ska se klart den ikväll. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0