Fredag-Jobb



God morgon! :)

Måste börja med att säga. Nu har det hänt igen!! Alltså tredje gången hästarna får besök, eller ja nu var det till och med vi som bor i lägenheterna!! :O
Har varit bilar här i förrgår natt och åkt runt run runt huset och även varit inne i trapphuset och spruningt runt, sen åkt mot stallet och tagit på hellyset rakt in mot stalldörren som är en myggdörr just nu! :o Ingen hänsyns alls liksom, finns människor och djur som sover mitt inatten!!
Det är ju känt att Hovgården vi bor på är Dalarnas mest hemsökta plats, så naturligtvis så finns det en "spökskiva" Det spökar i Borlänge som alla åker runt och lyssna på i bilen och då är Hovgården med. Så det är väl folk som är ute på Spökjakt om nätterna.. :P Men visa hänsyn då!

Nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning för att jobba. :) Sen vet jag inte vad som händer.. :)
Jag och Nicke var ute och klättra igår i skogen, fick en mycket nöjd häst. :D

Kommentarer
Postat av: malin

men vafan. dumma jävlar... spö ska dom ha!



Fin blogg föressten!=)

2011-08-19 @ 19:06:06
URL: http://systrarnawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0