Plugga eller inte?

Har precis kommit hem har varit och klippt av mig håret hehe.. Ska bli spännade och se hur det blir på Måndag! ;) Börjar gruva mig lite faktiskt, men någon måste man ju testa.. Blir inge mora för min del idag så trist väder, sen är jag hellre hemma och gosar med hästen medans jag nu är hemma.. :) Tror att jag har bestämt mig nu för en stallplats men är inte riktigt säker. Vill ta ner min lilla stjärna så snart som möjligt, iaf innan snön börjar vräka ner!
Vill plugga. Så fort jag har pluggat upp engelskan så ska jag nog börja plugga. Har lite små planer att plugga till ...... det är min dröm just nu hihi. :) Men orkar man det, det är ju några år?.. Det kostar ju en hel del också så får jobba ett tag först och spara undan mer.. Det blir nog bra!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0