Lugn Lördag

I morgon åker jag och älsk hem till våran lägenhet igen, men först till Falun och äta middag hos pappa. :) Lite tåkigt att vi inte fått nå internet än, men det är på G iaf! ;) Och så ska jag hem till Ida innan jag åker och hämta det hon köpte åt Nicke, spännande och pröva allt i morgon sen.. Letar som en toook efter en stallplats, men det går segt.. :/
Har inte gjort så mycket idag mer än att åkt bil, varit i stallet, firat mormor och ätit good mat. :)
Nu ska jag gosssssa lite med min med fina älskling! <3 <3



Var ute på morgon promenad med Mysan i morse innan vi drog till Älvdalen


Hehe Lille Myys!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!



Det var länge sen, jag har fått arbete i Spanien så har ganska fullt upp nu för tiden:) Arbetar som bartender. Fin blogg du har!

2010-10-04 @ 14:33:04
Postat av: Emma

Ja det var det, har haft fullt upp själv oxå med att flytta.. Oj va kul, spännadne hoppas du kommer trivas som det då. :)

2010-10-06 @ 09:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0