Lördag

Fyy faan va skönt det var att sova lite länge idag.. Eller ja jag och Fredrik åt frukost vid kl 8 framför tv:n, Fredrik fixade god frukost medans jag gick med våran bääbis ute i snön.. :) Sen gick vi och la oss en stund till och nu vakna jag hehe.. :P Så nu ska jag in i duschen sen hitta på något kul hade jag tänkt mig. Åka och köpa in lite fler av julklapparna kanske. Sen ska jag till stallet och rida min underbara häst! :)
Haha jag har planerat att nästa år den här helgen så ska jag bjuda med Fredrik till Stockholm för att se stockholm horse show, ska bli skit kul! Men det är ju 1 år dit men men. Är bra avis på dom som är där nu! Har inte varit dit på typ as länge, för 5 år sen var jag där, det är alldels för länge nu! :o
Nej nu ska jag hoppa in i duschen.
Vecka 50 händer det, vi flyttar igen... :') Det får bli sista gången hoppas jag!  

Tjoheeej!

Kommentarer
Postat av: R O B I N A :)

Roligt att du vill delta i dagens blogg :D Vinnaren publiceras ikväll, SO keep in touch! :D



hittas på idag då? =)

2010-11-27 @ 15:18:02
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0