Kom nyss hem

Kom nyss hem från Ida, hon var gullig och skjutsade hem mig :') Vi har ätit glass och varit hemma hos henne och pratat lite skit. Saknar verkligen det som vi hade förr, då var vi med varandra dag och natt! :( <3
Nu ska jag ta en dusch och sen gå och lägga mig, börjar kl 7 i morgon till kl 4... Sen är det bara 6 arbetsdagar kvar. Längtar till vecka 33 då blir det skoj!  :D
Har aldrig längtat efter hösten förr men i år längtar jag verkligen till hösten inte för att det är på väg att bli vinter då, utan att det kommer hända så mycket roligt då, mina planer. ;)  (Y) Nej nu ska jag inte skriva nå mer om det så jag inte avslöjar något..

Godnatt!




Pappa har varit på Grönalund och vunnit på chockladhjul en sån där jätte stor chocklad kartong vann han med massor med plopp :) Så han var hit med några stycken idag :)



Fick låna den här bra boken med Ida tills jag ska skriva mitt CV, råkade slänga min när jag städa rummet sist :P
Så nu ska jag få till ett bra CV!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, vad göttans det där såg ut ! :):) ge mig !

2010-08-06 @ 23:45:37
Postat av: Emma

Ja vist gjorde de!

2010-08-07 @ 09:46:43
Postat av: Fredrik

Jag kan hjälpa dig fixa ett snyggt CV ! <33

2010-08-07 @ 15:52:53
Postat av: Emma

jaa :D <3

2010-08-08 @ 00:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0