Flygrakan

Kom in från stallet för typ 30 min sen.. Har varit ute på en helt underbar ridtur med Nicke! Han skötte sig riktigt bra, han va inte så tittig som jag trodde han skulle vara.. :) Red på gamla flygraksbanan, perfekt underlag var det där, och en perfekt lång lång breeed raka som man kan göra mycket på, intervaller tex som jag gjorde idag.. :) Skrittade fram ganska länge och trixa lite innan vi red mot flygbanan.. Gjorde intervaller i både trav och galopp, mycket halv halter och stopp, korta och länga stegen. Gick skit bra. :) Tror Nicke tyckte det var kul att få galoppa lite, har ju mest bara kunnat skritta/trava det är så dåligt underlag över allt..

Ska strax gå ut i stallet igen.. Jag och Malin ska iväg och hämta en rundbal till hagen.. :) Hehe har varit ute i stallet många vändor idag känns det som, perfekt att ha stallert på gården. Kom ut i stallet först vid halv 10 och skulle rida och fixa, men då stod Nicke och Sune fortfarande inne.. :o Hehe Malin hade vist försovit sig (sånt som händer :) Inga sura miner för det ;)). Så då tog jag ut dom, snäll ;D Så då mockade jag och fixade medans Nicke åt frukost ute, gick in en vända också. Sen ut till stallet igen och red, nu är jag inne i lägenheten igen.. :P Och ska ut i stallet nu igen hehe, och så säkert ut igen ikväll också och ta in dom.. :P


Kommentarer
Postat av: Sara

sv; det är det verkligen, kommer DÖ när jag flyttar härifrån! :'( ja jag tänkte ta bilder i hela stallet nu någon dag ;)

2012-01-16 @ 18:08:17
URL: http://saarahjelm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0