Torsdag

Försöker att vara glad och posetiv, men inte så lätt när en i familjen är sjuk.. :/
Bestämde för mig att inte skriva upp mig på jobb idag, ifall det händer nå så kan dom på lassarettet ringa mig. Och känns inte som att jag är så pepp på att jobba nu heller, går bara och är orolig..

Planer på dagen.. Tagit ut hästarna i morse. Så tänkte gå ut i stallet igen vid 2-3 tiden senare idag, rida och fixa allt. Funderar på om jag ska åka och kolla på hoppträning i ridhuset, va två grupper ikväll som skulle rida, 17.30 och 18.45 är tiderna. Iställer för att sitta hemma och inte göra nå.. :) Annars ska jag inte göra nå speciellt alls, bara ta det lugnt fram tills jag ska ut i stallet.. Kan hända att jag ta tag i damsugaren en sväng hehe..

Längtar som en galning! Kan inte Januari ta slut någong gång, så vi kan få åka till Göteborg. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0