Ska det bli vinter någon gång

Hur ska dom ha det?! :o Igår snöade det massor och idag regnar det och snön är borta! :o :( Tråkigt tråkigt!!
Tänkte jag skulle rida i morse när jag gjort klart allt men nej jag stod över när jag titta ut och det öste ner regn.. Suck. Gick in och tog en varm dusch och laddar för kvällspass på jobbet.. :) Måste komma ihåg att ta ut lite pengar idag för på Onsdag får jag en hel pall med spån 15 balar, så borde klara mig ett bra tag framöver.. ;) Hehe.

Ska börja städa undan julen lite idag, jippiii! :D Äntligen. Nu är har jag tröttnat på julen, va ju ingen jul heller typ. Utan snöö! Det ska va mycket snö nu inte grön gräsmatta! I morgon ska jag ta mig tid att åka och köpa nya gardiner till köket och lite annat fint. Och ev köpa tapeter till stora rummet, ska göra om massor. Kommer bli as snyggt! ;)

Asså ibalnd förstår jag inte hur häst folk tänker??? Endel människor ska bara inte ha djur, mer kan jag inte säga. Det blöder inom mig när jag ser hur djuren blir bortglömda.. :( Skulle egentligen ha kollat på stallplats den här helgen som varit men blev lite tajt om tid.. Så får hoppas på mer tid nästa helg.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0