Onsdag


Malin och Sune

God morgon elller god förmiddag! :)

Vissa har väl inte kommit upp än.. Men nu ska jag berätta min morgon! Flög upp ur sängen i morse av två skott jag hörde kl 05.40. Blev livrädd. Det var fler i huset som hörde skotten också och undra vad fan det va! Lät som att det var på gården eller här i byn iaf, lät skit högt! :o Har aldrig hört in i lägenheten annars när det varit jaktsäsong och folk som varit på skjutbanan, men ingen är väl ute med gevär/pistol så tidigt på morgonen i mörkret?! Dagens mysterium.. Hmm..

Har varit ute i stallet och gjort klart allt. Börjar jobba kl 15.00-21.00 så har lite annat att fixa nu innan jobbet.
I morgon ska Nicke få sina tänder kollade, hoppas att allt står bra till. :) Har då inte märkt något på honom att något är fel.. Blev lite utgifter denna vecka också, hovslagare och raspning av tänder hihi. Men vad gör man inte för sina djur! :D Får se hur jag gör med träningen, så knepigt när jag inte har någon egen transport heller.. Men men. Hoppas ridtravar träningarna drar igång snart också så man får komma igång igen. :)

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Åh underbart fin polle! :-) (Ne jag är inte alls partisk när de gäller fuxar;))

2012-01-11 @ 18:15:40
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0