Mörkrädd



Blev inget stall nu på morgonen, tar det i eftermiddag ist..
Kom lite annat emellan. Har varit in i stan tidigt i morse och hämtat ut mina linser som jag väntat på i månader, men tydligen har dom försökt ringt mig sen i september om att dom har kommit men jag har då inte hört av dom nå!! :o Men men nu har jag nya linser iaf. Sen passade jag på att handla också medans jag ändå var i farten.
Det snöar ute, hoppas det ligger kvar länge nu. Tänkte rida runt i byn idag efter vägen nu när det är så bra underlag. Finns så bra vägar runt här att trava och göra lite annat på långa och breda vägar. Gillas.

Har märkt att det pratas väldigt mycket nu i vissa grupper på facebook om travare varmblod/kallblod. Förstår inte hur folk orkar lägga ner sin energi på att klanka ner så jävla mycket på hästraser. Spela roll va fan man har för hästras, huvudsaken man tycker det är kul det man håller på med. Hästfolket idag blir man ju för fan mörkrädd av! Vart fan tar häst världen vägen?! Helt jävla sjukt! Att ni orkar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han ser inte ut som ett varmblod (din alltså) jag trodde han var ett litet halvblod,han är jättefin :D Hur länge har du haft honom?:)

2012-01-24 @ 18:00:55
Postat av: Emma

Sv till Anonym: tack så mycket. :D Många som säger att han inte ser ut som ett varmblod. Jag har ägt honom i 4 år.

2012-01-24 @ 19:26:33
URL: http://klemmas.blogg.se/
Postat av: sandra plate

nee, man kan ju undra.. folk är väldigt intresserade o snabba på att lägga sig i vad man skaffar för olika (speciellt djur) saker i sitt liv.. tur att det finns folk som vet bättre :) fin häst du har ! o fin blogg :)

Kramkram!

2012-02-01 @ 21:50:48
URL: http://sandraaplate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0