Lycklig & nöjd

Lycklig och nöjd matte. :) Har jobbat idag 7.30-14.00. Hem direkt och byta om till stallkläder sen ut i stallet och vänta in hovslagaren.. :) Nicke skötte sig galant idag när hovslagaren va här (gör han jämt ;)). Han bara typ står och halv sover, så skönt. :) Men idag va det lite extra kändes det som hehe. Skönt nu iaf att han är ny verkad och har snösulor nu kan vi rida på ett par veckor till! ;) Sen så bestämde jag mig för att rida ut i mörkret en sväng barbacka. Och det gick också helt jävla galant. Han är så himla snäll och go min pojke. :)  Gick kanon bra, skrittade mest men tog något varv i trav på en åker, hade ett stort leende på läpparna och bara njöt. Sen när jag kom lite ur balans i traven så va Nicke där och balanserade upp oss!  Det är min Nicke de. ♥

Kommer en till bildbomb snart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0