Kaffe sen kallar jobbet

Nu är jag snart redo för lite kvälls jobb! :) Stor städat lägenheten, eller ja Fredrik har hihi. Ångrar att jag inte tog mig tid att rida en tur med Nicke i det här härliga vädret.. :( Men men kommer väl fler soliga härliga dagar. :)
Har hittat lite nu om vilka som kommer på mässan i Göteborg. Ska kolla in deras hemsidor.. :) Har en liten lista på vad jag ska försöka få med mig hem iaf. :)

  • Tömkörningsjord
  • Tömmar
  • Underlägg till tömkörningsjorden
  • Vita damasker
  • Dressyr schabrak
  • Allround/hopp schabrak
  • Schabrak med brodyr
  • Matschande benlindor
  • Träns med bred nosgrimma
  • Ridbyxor

Det här är väl bara lite av det jag kommer på just nu, kommer säkert på mer. Hehe sa till Maria och Veronica att jag inte kom på något alls jag skulle köpa, men kom vist på en hel del.. ;)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha du kom ju på jättemycket, blir till att spara pengar nu då ;)

2012-01-11 @ 15:39:05
Postat av: Emma

Veronica: Haha ja ;) Jag har sparat massor ;)

2012-01-11 @ 16:05:07
Postat av: JOSSAN

SV: Tack, vad roligt att du gillade videoinläggen! ;D

2012-01-11 @ 17:38:22
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Anna m. Ridtravaren Emmet

SV; jo visst är det...:(

Åh det är ett jätte bra bett. Visst vill man ju helst ha ett vanligt tränsbett men är hästen lite stark tex som i mitt fall vid uteritt och hoppning så är det super. Det är det mildaste stångbettet så det är inte lika starkt som ett pelham tex. Det är rakt med tungfrihet och kedja såklar. Det mildaste är att ha tygeln i den stora ringen/hålet, och det skarpaste är att ha den där jag har den på bilden alltså längst ner. Just nu rider jag på det mildaste. Emmet stormtrivs på de bettet. och jag vet massor fler som älskar de bettet!

2012-01-11 @ 20:56:37
URL: http://supertravarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0