Fredag

Hallojsan! :)
Va lite tomt här.. Hann inte innanför dörren i morse efter jag släppt ut hästarna då ringde jobbet, så då var det bara att skynda sig att byta om, 7.30-15.00 blev det, perfekt. :) Gick jättebra att jobba. Efter jobbet skyndade jag mig ut i stallet och gav hästarna en sen lunch.. :/ Men men dom fick mat iaf.. I morgon ska vi hämta en ny höbal till hagen iaf! :)

Är det en ny strom på G eller? :o Nicke fick iaf vila, våga inte rida ut i stormen, tänk om det skulle falla något träd över oss!.. :( I morgon ska iaf jag och Elin skritta ut en sväng med våra underbara hästar. :) Sen tänkte vi åka och kolla på träningen som båda vi skulle ha varit med på men blev lite ändrade planer..

Annars har det inte hänt något speciellt.. Bra flyt på dagen! :)
Får se vart detta leder nu då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0